How to make customers feel good about doing what you want Learn how companies make us feel good about doing what they want. Approaching persuasive from the dark side, this book melds psychology, marketing, and concepts to show why we‘re susceptible to certain persuasive techniques. Packed with examples from every nook and cranny of the web, it provides easily digestible and applicable patterns for putting these techniques to work. Organized by the seven deadly sins, it includes: Pride - use social proof to position your product in line with your visitors‘ values Sloth - build a path of least resistance that leads users where you want them to go Gluttony - escalate customers‘ commitment and use loss aversion to keep them there Anger - understand the power of metaphysical arguments and anonymity Envy - create a culture of status around your product and feed aspirational desires Lust - turn desire into commitment by using emotion to defeat rational behavior Greed - keep customers engaged by reinforcing the behaviors you desire Now you too can leverage human fallibility to create powerful persuasive interfaces that people will love to use - but will you use your new knowledge for good or evil? Learn more on the companion website, evilby.info.
Die bei uns gelisteten Preise basieren auf Angaben der gelisteten Händler zum Zeitpunkt unserer Datenabfrage. Diese erfolgt einmal täglich. Von diesem Zeitpunkt bis jetzt können sich die Preise bei den einzelnen Händlern jedoch geändert haben. Bitte prüfen sie auf der Zielseite die endgültigen Preise.
Die Sortierung auf unserer Seite erfolgt nach dem besten Preis oder nach bester Relevanz für Suchbegriffe (je nach Auswahl).
Für manche Artikel bekommen wir beim Kauf über die verlinkte Seite eine Provision gezahlt. Ob es eine Provision gibt und wie hoch diese ausfällt, hat keinen Einfluß auf die Suchergebnisse oder deren Sortierung.
Unser Preisvergleich listet nicht alle Onlineshops. Möglicherweise gibt es auf anderen bei uns nicht gelisteten Shops günstigere Preise oder eine andere Auswahl an Angeboten.
Versandkosten sind in den angezeigten Preisen und der Sortierung nicht inkludiert.
* - Angaben ohne Gewähr. Preise und Versandkosten können sich zwischenzeitlich geändert haben. Bitte prüfen sie vor dem Kauf auf der jeweiligen Seite, ob die Preise sowie Versandkosten noch aktuell sind.