The quest for improving Quality Management(QM) has become a necessity in today‘s intensely competitive global market-place. This increased interest in QM has opened the doors for new philosophies to emerge concentrating mainly on developing and adopting new quality standards. Due to the recent shift from the Shareholder view to the Stakeholder view many organizations are adopting CSR practices in their management system. Further, growing servicization in manufacturing industry is trying to adopt Service-Dominant view. This facilitates to examine Quality Management philosophy in terms of defining concepts like value creation, customer co-creation. In this book the authors has conducted a longitudinal case study on LEGO to find out the links between the quality improvements strategies of the company based on international Quality Standards, Service Innovation, Brand Management and CSR practices, and how this link leads LEGO towards a Sustainable Business. The authors also advocate that Quality Management is easier to explain using the concept Total Responsibility Management (TRM) instead of Total Quality Management (TQM) since it considers shareholders as a core of doing business.
Die bei uns gelisteten Preise basieren auf Angaben der gelisteten Händler zum Zeitpunkt unserer Datenabfrage. Diese erfolgt einmal täglich. Von diesem Zeitpunkt bis jetzt können sich die Preise bei den einzelnen Händlern jedoch geändert haben. Bitte prüfen sie auf der Zielseite die endgültigen Preise.
Die Sortierung auf unserer Seite erfolgt nach dem besten Preis oder nach bester Relevanz für Suchbegriffe (je nach Auswahl).
Für manche Artikel bekommen wir beim Kauf über die verlinkte Seite eine Provision gezahlt. Ob es eine Provision gibt und wie hoch diese ausfällt, hat keinen Einfluß auf die Suchergebnisse oder deren Sortierung.
Unser Preisvergleich listet nicht alle Onlineshops. Möglicherweise gibt es auf anderen bei uns nicht gelisteten Shops günstigere Preise oder eine andere Auswahl an Angeboten.
Versandkosten sind in den angezeigten Preisen und der Sortierung nicht inkludiert.
* - Angaben ohne Gewähr. Preise und Versandkosten können sich zwischenzeitlich geändert haben. Bitte prüfen sie vor dem Kauf auf der jeweiligen Seite, ob die Preise sowie Versandkosten noch aktuell sind.